Akademia Fashion PR Talks

25 listopada 2015

tytuł

Dzisiaj ruszyły zapisy na warsztaty Akademi Fashion PR Talks. To dla mnie zaszczyt znaleźć się w tak zacnym gronie mentorów, wśród których pojawiła się Ina Lekiewicz, Art Director współpracująca z VogueL’Officiel de la ModeHarper’s Bazaar, Tobiasz Kujawa aka Freestyle Voguing, Ania Więcek, dyrektor ds. PR w Pringle of Scotland czy Sue Seel, brytyjska strateżka, mająca w swoim portfolio m.in. takie marki jak Lily AllenL’Agent by Agent ProvocateurChopard i Jean Paul Gaultier. Liczba miejsc ograniczona, więc nie zastanawiajcie się zbyt długo.

> W celu zapisania się na interesujący Cię panel, kliknijtutaj.

FPR Talks

 

>> Zainteresowanych warsztatami ze mną zapraszam do zaznajomienia się z pełną ofertą tutaj, a poniżej znajdziecie krótki opis programu:

Wykorzystaj trendy w budowaniu wizerunku marki

Czym są trendy i gdzie ich szukać? Jak odróżnić chwilową modę od długotrwałej tendencji? Jak zrozumieć zachowania konsumenckie i dostarczyć klientowi produkt, którego ten potrzebuje we właściwy sposób? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań dotyczących myślenia o marce w kontekście przyszłości znajdziecie podczas tych warsztatów.

Przybliżę podstawowe zagadnienia z zakresu procesu powstawania trendów, ich obserwacji oraz prognozowania. Uczestnicy spotkania dowiedzą się jak wybierać i implementować nowe tendencje w oparciu o DNA marki, a jakich praktyk unikać aby odnieść sukces komercyjny w coraz bardziej konkurencyjnej branży mody i designu.

Akademia Fashion PR Talks to specjalistyczne wykłady i warsztaty kształcące w dziedzinie PR-u mody. Regularne spotkania z aktywnymi zawodowo Mentorami skierowane są do przedsiębiorców, PR-owców oraz studentów kierunków związanych z komunikacją. Każdy z warsztatów odbywa się w przyjemnych murach Akademii w centrum Warszawy, rozpoczyna się o godzinie 10:00, trwa sześć godzin i kończy indywidualną rozmową z Mentorem.

źródło: fashionprtalks.pl