Reference

Agnieszka Polkowska jako head of trends w kolektywie POP UP GRUPA, jest kluczowym partnerem w budowaniu strategii marek, komunikacji i produktów dla klientów z naszego portfolio. To, co wyróżnia Agnieszkę, to umiejętność implementacji globalnych tendencji do lokalnych marek i produktów, a także rzadko spotykane w branży połączenie kreatywności z podejściem biznesowym. Wysoka jakość pracy i terminowość jest w przypadku Agnieszki standardem.

Olka Kaźmierczak, założycielka & head of strategy POP UP GRUPA

Dla wszystkich praktyków chcących uporządkować swoje koncepcje i uporządkować wiedzę o rynku i kalendarzu mody. Polecam Trendspot i Strategię Produktu jako metodyczne narzędzie budowania kolekcji, oraz gotowy do wdrożenia, dopasowany do charakteru marki, zbiór tendencji. Pani Agnieszka Polkowska jest osobą profesjonalną, skuteczną, odpowiedzialną i życzliwą. Współpraca z nią jest przyjemnością.

Katarzyna Janecka, właścicielka i projektantka marki TOVA

I’ve worked with Trendspot for an international media project, for which I needed insights into the youth culture and trends in Poland. Trendspot delivered beyond expectations: both her trends presentation regarding Millennials and the results from the research she conducted among the youth of Poland were extremely insightful and of high quality. Agnes of Trendspot looks further that the obvious, knows how to reveal interesting and relevant input when it comes to consumers. Her reports are both well written and easy on the eye: great graphic design and really representative for clients as well. Besides the works she does, she is also a fun and delightful person to be around with. MARE Research definitely recommends her and Trendspot for any company or organisation that is looking for inspiring and useful trends and insights, especially youth/ Millennials related.

Merel van der Heijden – Online Community Expert at MARE Research

SUBSKRYPCJA

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail