KONIEC TO NOWY POCZĄTEK

18 lipca 2016

tytuł

Zmiana to jedyna stała, zwłaszcza w świecie trendów. Blog TRENDSPOT ma już niecałe dwa lata, ale jego formuła wyczerpała się. Tym postem żegnam się z TRENDSPOTEM takim, jakim znaliście go do dzisiaj. Ale bez obawy. Idzie nowe. Jakie? Czytajcie dalej!

Blog TRENDSPOT powstał z potrzeby utworzenia miejsca w sieci dedykowanego dziedzinie trendwatchingu. Te dwa minione lata upłynęły mi nie tylko na pisaniu tekstów dotyczących trendów i teorii z nimi związanej, ale przede wszystkim na licznych wystąpieniach podczas festiwalów i targów branżowych, spotkaniach z klientami, a także na badaniach do doktoratu. Razem z moimi partnerkami: Olką Kaźmierczak i Kają Dobrzańską w POP UP GRUPIE przygotowałyśmy kilka marek do wejścia na rynek i do rozwinięcia skrzydeł na nim w oparciu o trendy. To wiele, ale mi wciąż jest mało.

Na co dzień przygotowuję strategie w oparciu o trendy długofalowe i krótkofalowe. Przekładam również tendencje na konkretny produkt. Współtworzę branżę mody jutra. Aktualna formuła bloga uniemożliwia mi dzielenie się wiedzą i doświadczeniem w taki sposób, w jaki bym chciała, dlatego już wkrótce TRENDSPOT w obecnej formie przestanie istnieć. Jego miejsce zajmie studio trendwatchingu, oferujące profesjonalne usługi trendwatcherskie. Blog przyjmie nową formułę – będą pojawiać się na nim teksty dotyczące praktycznej strony zawodu obserwatora trendów, analizy oraz komentarze ekspertów.

Główną zmianą i moim prezentem dla Was będą trendbooki w formie online, które będą się ukazywać sezonowo. Każdy z nich będzie rozkładał na czynniki pierwsze wybrany trend i przedstawiał możliwości jego interpretacji, a także przekładania na rozwiązania w strategii, produkcie, czy komunikacji.

Mam nadzieję, że te publikacje odpowiedzą na Wasze oczekiwania i żeby tak się stało, proszę Was o komentarz. Podzielcie się ze mną swoimi przemyśleniami na temat tego, co koniecznie powinno się znaleźć w trendbooku i jakie kwestie wymagają wyjaśnienia. O czym chcecie czytać? Swoje opinie wysyłajcie na adres agnieszka@trendspot.pl albo umieszczajcie w komentarzu.

A jeżeli uważacie, że macie coś do powiedzenia w kwestii trendów i nie boicie się słowa pisanego, kierujcie na powyższego maila próbki swoich tekstów. Może czeka nas wspólna przygoda i praca u o podstaw w dziedzinie, która w Polsce jeszcze wymaga rozgłosu?

Do zobaczenia w przyszłości!

PS: Zachęcam do zapisania się do newslettera (formularz do wypełnienia w górnym prawym rogu na stronie głównej trendspot.pl). Subskrybenci jako pierwsi dowiedzą się o wszelkich akcjach, wydarzeniach, a także dostaną trendbooka prosto na maila!