NETWORK IS A NEW BLACK – MARE RESEARCH

25 kwietnia 2016

tytuł

Cisza na blogu prawie zawsze oznacza burzę w życiu zawodowym. I tak było tym razem. Wielu, z Was, którzy śledzą mnie na Facebooku, wiedzą, że rozpoczęłam współpracę z holenderskim think tankiem, MARE Research. To dla mnie ogromne wyróżnienie, ale także ogromne wyzwanie, bo pierwszy projekt, przy którym mi przyszło pracować, okazał się maksymalnie wymagający. I bardzo dobrze! Każde wyjście ze strefy komfortu to kolejne, bezcenne umiejętności.

Dzień, w którym dostałam maila z propozycją współpracy od amsterdamskiego think tanku, specjalizującego się w łączeniu trendwatchingu i badaniach jakościowych, był jednym z najlepszych w moim życiu. Bez wahania zgodziłam się zostać ekspertem, który odpowiada za projekt w Polsce. Nie musiałam długo czekać na pierwsze zadanie. Niestety nie mogę jeszcze się z Wami podzielić nazwą marki, dla której przeprowadzałam research i badanie w terenie, ale mogę zdradzić, że to jest to jeden z najbardziej rozpoznawalnych i globalnych brandów w świecie mediów.

11-01-2007, AMSTERDAM, NEDERLAND Mare, onderzoeksbureau LET OP! PUBLICATIE ALLEEN OP DE WEBSITE VAN MARE TOEGESTAAN foto en copyright leonard fŠustle tel. 06-15004194

b4f74a0ea9a1504bc81be8f2d35f93e0

mare

Właśnie skończyłam i oddałam projekt, który spotkał się z dużym uznaniem ze strony agencji, a tym samym wracam do życia i do Was! Wiem, że dzięki doświadczeniu z międzynarodowym zespołem i zetknięciu z najwyższymi standardami pracy, będę w stanie zaoferować Wam oraz moim klientom najwyższej jakości treści i usługi. W końcu razem z Olką Kaźmierczak i Kają Dobrzańską walczymy razem w POP UP GRUPA o lepsze jutro dla polskiej mody!

To jest też dobry moment aby w końcu podzielić się z Wami dobrą nowiną. W kwietniu założyłam własny think tank konsultingowy i mam nadzieję, że już wkrótce będę mogła stworzyć zespół specjalistów w dziedzinie researchu, prognozowania i implementacji trendów!


MARE Research to mieszcząca się w Amsterdamie, wielokrotnie nagradzana agencja specjalizująca się w badaniach jakościowych. 25 lat działalności na rynku uplasowało ją wśród najlepszych think tanków tego typu w Holandii, czyli niekwestionowanej stolicy trendwatchingu. Unikalna metodologia stosowana przez MARE polega na badaniach prowadzonych we współpracy z licznymi korespondentami dzięki szerokiej sieci networkingowej.

MARE Research przestrzega warunków określonych przez MOA (Association od Marketing Research Agencies) oraz wytycznych dotyczących badań ESOMAR.